Üzletpolitika- váltás a Netflixnél
A VG.hu, azaz a Világgazdaság cikke szerint a Netflixnek rövid távon beválni látszik az új stratégiája, ami a streaming szolgáltatáshoz járó jelszó megosztást szorítja vissza.
A bázis- időszakhoz viszonyítva, mikor rengeteg zugnéző ellenszolgáltatás nélkül figyelte a műsorokat, a szigorítás óta 23 Millió új előfizető érkezett a platformra, amit a tulajdonosok a szigorítás eredményének tartanak.

A cikkben még szerepel az is, hogy a cég eddigi legfőbb piaca az USA, ahol mostanra kihozta magából a növekedési potenciál java részét; így a jövőre tekintve a Távol- Kelet valamint India jelentenek kincsesbányát (azaz új előfizetéseket), az ott élő emberek nagy számára gondolva.
Érdekes hír, hogy a '24-es nyártól, legalábbis egy mérkőzés erejéig visszatér a szorítóba a többszörös nehézsúlyú box- világbajnok, Mike Tyson - Jake Paul bokszoló-youtuber-influencer ellenében, amit a Netflix közvetít.
Akit érdekel a cikk teljes terjedelmében, itt (https://www.vg.hu/penz-es-tokepiac/2024/04/netflix-stream-szigoritas ) olvashatja el.